Argon 915 IS

  • Võimsus: 141 hj
  • Tippkiirus: 210 km/h
  • Reisikiirus: 180 km/h
  • Tühimass: 265 kg
  • Max. stardimass: 560 kg
  • Istekohti: 2

Uus ARGON 915iS mudel on tuntud Xenoni perekonna järglane

Ülevaade

Argon 915 on esmaklassiline versioon, mis ületab kõik teie ootused ja sisaldab olulisi uuendusi: täis süsinikfiibrist siseviimistlus, automaatsed turvavööd, elektrilised trimmerid, süsinikkomposiidist telik, uuetüübilised pidurid ja rattad,  MT hüdrauliline muutuva sammuga propeller, LED-maandumistuled ja stroobituled, termostaadiga kolmeastmeline salongiküte koos tõhusa esiklaasi soojendusega. Uus eelrotatsioonisüsteem (kuni 250 p / min) , suurendatud inertsiga süsinikkomposiidist rootor ja hämmastavalt võimekas Rotaxi mootor – 915 iS 141 HP.

Argoni mootorit Rotax 915iS  toetab firma  ROTAX spetsiaalne arvutisüsteem, et tagada klientidele kvaliteetne müügijärgne teenindus ja hooldustugi koos EPC (elektrooniliste osade kataloog) veebitellimissüsteemiga.

Salong on üheosaline süsinikkiust monokokk, sarnane vormel-1 võidusõiduautoga, vähendades nii kaalu kui ka pakkudes meeskonnale täiendavat ohutust.

Professionaalselt kujundatud  süsinikfiibrist viimistlusega näidikutepaneel on loodud uusimate avioonika- ja GPS-süsteemide jaoks. Kabiin pakub nüüd veelgi mugavamat, ergonoomilisemat ja avaramat keskkonda kui kunagi varem.

Täiustatud aerodünaamikaga uus Argon 915 arendab kuni 200km/h reisikiirust ja sobib suurepäraselt kasutada ka pikkadel vahemaadel reisimiseks. Seda enam, et kopterikabiin sisaldab nüüd ka spetsiaalset pakiruumi. Mugavad ja ergonoomilise kujuga ventileeritud ja soojendusega nahast istmed koos kogu tipptasemel siseviimistlusega tagavad naudita lennu kogu reisi vältel. Uste kuju, suurust ja fikseerimist on ümber kujundatud, et veelgi suurendada ligipääsetavust, mugavust ja turvalisust.

Argon 915 kopterit valmistatakse käsitööna firmas „Manufaktura Lotnicza Kris Wronowski“ 1000-tunnise tootmis- ja monteerimisprotsessi käigus.


Tehnilised muudatused eelmiste mudelite ja Argon 915 vahel:

Algse kontseptsiooni säilitamise juures on Argon 915 värskenduses tehtud palju täiustusi, mis üheskoos tähendavad üldise ohutuse, mugavuse ja jõudluse paranemist. Mitmed muudatused ei ole kohe märgatavad, kuid annavad siiski olulisi täiendusi kopteri tugevuses, ohutuses ja mugavuses.

Tähtsamad muudatused on kokku võetud järgmiselt:

  • Varasemal mudelite disainil ei olnud monoliitset masti “taskut”. See uuendus parandab oluliselt mastitoetust.
  • Kesktunnel, mis tagab salongi struktuurse selgroo, oli varem liimitud. Nüüd on see täielikult integreeritud monoliitsesse konstruktsiooni, lisades tugevust.
  • Telikut on nihutatud 5 cm tahapoole mitte ainult kabiini suurenenud pikkuse jaoks, vaid ka stardijõudluse parandamiseks. Nihe suurendab gürokopteri esiratta koormust, aidates kaudselt kaasa stardi algfaasis rootori koormuse suurenemisele. Seega saavutab rootor kiiremini vajalikud pöörded ja väheneb stardipikkus.
  • Salongi tagaosas ehitusmeetodit on muudetud nii et, see on nüüd sile, ilma keskel asuva astmeta.
    Juhtimisseadmete väljapääs rootorile (alumises tagumises osas) on nüüd kaetud kabiini monoliitse tagumise pinnaga, mida varem ei olnud. See suurendab kabiini tagaseina tugevust alaosas, kaitstes juhtimismehhanismi ja suurendades ohutust.
  • Argon 915-l on uste taga suured salongiklaasid. See suurendab nähtavust ja parandab ohutust.
  • Mootorikatte ülaosale on lisatudtud täiendavad NACA õhukanalid, et parandada jahutusõhu liikumist mootori ülaossa.
  • Kõik meie kopteri kerevormid on indekseeritud kõigi kinnitusdetailide võrdluspunktidega, et parandada montaaži täpsust ja korratavust, et tagada tootmisel kõrgem kvaliteet.
  • Uksed on ümber kujundatud nii, et nende hinged on esiservas. Muudetud ukseluku süsteemi ja lisatud on täiendav lukustus, mis väldib lennu ajal juhusliku avanemise.
  • Armatuurlaud on ümber kujundatud, et mahutada uusimaid lennundus- ja GPS-süsteeme, ning nüüd on need valmistatud koos kõigi sisepaneelidega puhtast süsinikkomposiidist.
  • Uue kabiini konstruktsioonil on tugevdatud ka salongi katust nii, et nüüd on rootori hooldust sooritades  võimalik kopteri kabiini katusel seista.
  • Oleme lõpetanud kopterikere ehitamisel süsiniku ja kevlari segude kasutamise, kuna see leiti olevat väga tundlik temperatuuri ja niiskuse mõjudele. Praeguses kopterikere tootmises kasutatakse ainult süsinikfiibrit nii nagu ka sabadetailide tootmiseski. Kokkuvõttes väheneb kaal ja suureneb oluliselt tugevus ning vastupidavus.
  • Varasemate mudelitega on muudetud ka kopteri ninaosa disaini, et sobitada see võimsamate LED maandumistuledega ning suurendada ninaosa tugevust.

Argon 915IS mudeli baaskomplekt sisaldab:

  • Täismonoliitne karbonist kere
  • Uus ROTAX 915 iS sissepritsega turbomootor
  • Automaatsed turvavööd
  • Karbonist interjöör- instrumendipaneel, käetugi, uksepaneelid
  • Anodeeritud alumiiniumveljed, suurendatud vastupidavusega rehvidega
  • Tõhusad, veljedega integreeritud mitmesilindrilised hüdraulilised pidurid ratastel
  • Täiustatud telik
  • Hall helisummutav veluurinterjöör
  • Täiustatud kabiini küttesüsteem ja  tuuleklaasi soojendus
  • Uus instrumendipaneel klassikaliste pneumaatliste mõõteriistadega, lisana saadaval iPad või Garmin multiNav
  • Ventileeritavad vahtpatjadel nahkistmed, lisana saadavl elektrisoojendusega
  • Nahast kattegakäetoe padi
  • Disainitud, käsitisi valmistatud põrandavaibad mõlemal pool
  • Kabiinivalgustus (öine punane valgustus ja valge soe valgus puutetundliku lülitiga
  • LED maandumistuled, 260W, mis valgustab 270 kraadi ja kuni 500m
  • Suurendatud inertsiga karbonkomposiidist rootor
  • Fikseeritud sammuga lükkav Kaspar propeller või
  • muudetava sammuga MT propeller

Galerii – Argon 915 SI